VIDEO: Ο γαμπρός είναι γκέι, η νύφη το έμαθε τελευταία!


Δείτε τι μπορεί να συμβεί όταν καλέσεις στο γάμο σου άτομα που δε θα έπρεπε…
Πιάνονται στα χέρια για χάρη του γαμπρού! Η νύφη και ο… φίλος του γαμπρού γίνονται μαλλιά κουβάρια. Ο λόγος; Ο… φίλος ήθελε πολύ να είναι εκείνος που θα φορούσε το… νυφικό. Ο διάλογος σπαρταριστός:
Φίλος: Εσύ σκάσε… Εμείς οι δύο ήμασταν μαζί πολύ πριν εμφανιστείς εσύ!
Νύφη: Τι εννοείς ότι μαζί, πριν εμφανιστώ εγώ;
Γαμπρος: Ηρεμία παιδιά… Ηρεμία…
Νύφη: Ποιος διάολο είσαι εσύ;
Φίλος: Σκάσε!
Νύφη: Αυτός είναι ο γάμος μου… Τι θέλεις εδώ; Ποιος είσαι; Ποιος είναι αυτός;
Γαμπρός: Περίμενε… περίμενε…
Νύφη: Ποιος είναι; Πες μου ποιος είναι!
Γαμπρός: Άσε με να εξηγήσω…
Φίλος: Μην της δίνεις λογαριασμό…
Νύφη: Τι κάνεις; Τι είναι αυτό;
Κουμπάρος: Αρκετά… Ηρεμήστε και οι δύο…
Νύφη: Πες μου ποιος είναι… Ποιος είναι; Πες μου!
Γαμπρός: Στάσου… Γύρνα πίσω!

Δείτε το βίντεο:

SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου